søndag 3. mai 2009

Hei!

Hei, dette er mitt første blogginnlegg. Ikke det at jeg er førstegangsblogger, neida, det har jeg egentlig gjort lenge. Det er bare det at nå har det å skrive på nettet fått et nytt ord, nemlig blogg. Dette er egentlig ikke noe nytt for hva er egentlig forskjellen på en blogg og på en dagbok på nett? Det er naturligvis forskjeller på en dagbok på nett og en tradisjonell hjemmeside, men det å ha en dagbok på nett er det samme som blogg.
Men, hvorfor da ha en blogg når man har dagbok på nett? Vel, for det første så omhandler min dagbok om våre dyr, dette gjør jeg sammen med min kjære og der prøver vi å være mest mulig fokusert på dyrene og ikke oss selv.
Jeg er en tenknogeek, og det tror jeg jeg alltid kommer til å være. Dette har jeg også dratt med meg inn i jobben hvor jeg jobber i TNS Gallup. Her er jeg seniorkonsulent samtidig som jeg er forretningsutvikler.
Jeg håper at dette kommer til å bli en faglig blogg hvor jeg legger inn tanker om masse ulike saker innenfor teknologi og markedsanalyse som er de to tingene som opptar meg i mitt profesjonelle liv. Tenker blant annet å prate litt om:
  • Internettpaneler
  • Hvordan å tenke teknologi (alt fra TV til brødrister)
  • Markedsanalyse
  • Teknologi i det hele tatt

Så jeg håper det blir litt bredde. Denne siden er pr i dag uofisiell, hvilket vil si at TNS Gallup ikke har noe å gjøre med denne, men vi får se fremover hva jeg gjør med den.

Så, dette var bare fremdriftsplanene mine med denne bloggen, de neste kommer til å være "strictly down to business" :-)

Ingen kommentarer: