mandag 11. mai 2009

Arbeider ty til din pc!

Jeg har hatt behov for både bilverksted og rørlegger den siste tiden. Igjen, jeg er en 36 år gammel tekno geek, og forventer at de som har epost svarer på den. Men, som du kanskje skjønner så er ikke dette tilfelle. Jeg har ingenting i mot å måtte ringe til en rørlegger, men da må du fanken meg ikke oppgi epostadresse på hjemmesiden din! Si heller at du jobber så mye at du ikke får tid til å svare på epost og ber derfor om at jeg ringer. Jeg tror heller ikke på tullet med at ”jeg har ikke mottatt eposten din”. Den funker ikke! Jeg har jobbet med nettet siden sent på nittitallet, har til og med fortalt bedrifter hva de skal gjøre. Og jeg husker at jeg allerede da at jeg sa at man må respekter brukerne. Og, igjen, jeg vil BETALE DEG PENGER og du NEKTER Å TA I MOT! Du gidder ikke svare på eposten min, da blir det ikke penger på deg fremover.

Kjære håndtverker, jeg forstår veldig godt at du er en travel person, men hvorfor kan du ikke heller bare ha en telefonsvarer som ber meg om å sende en epost, evt sende en sms til deg? Hvorfor er det enkelte sektorer som nekter å ta i bruk ny teknologi?

Jo mer og mer jeg tenker over det, jo mer frustrert blir jeg, for nemlig (og det er ikke verst i disse finanskristider): jeg har penger, jeg vil gjerne bruke dem, men det er så mange som ikke vil ha dem!

Ingen kommentarer: